Sticky fingers 30/7-10

Dina framsteg, baksteg, förnedringar och erövningar.
Field Reports som beskriver och diskuterar specifika interaktioner med dejting och möten kvinnor.

Sticky fingers 30/7-10

Inläggav erathz 30 jul 2010, 03:27

För att hänga med här hela vägen se även min recention av bootcamp plus.

Jag och dm7dani träffades utanför Port du solen i häll regn. När vi skulle in så ville de ha 150 spänn och vi såg inte en käft där inne. Kort diskussion och vi drog till Sticky fingers istället. Där var det lagom mycket folk och mycket brudar :D . Vi tog en öl dm7dani öppnade nått sett men vi behövde mer att dricka. I nästa bar såg jag ett set om tre som oxå höll på att torka ut medan de väntade. Jag fick några blickar möta från en av tjejerna Si. De fick sitt att dricka före oss men jag var bar några sekunder efter och de stod kvar i baren med sina drinkar. Öppnade men det var lite trögt men skam den som ger sig 8-) jag lyckades på få igång E1 lite men inget jätte intresse. Önskade dem en lycklig kväll och gick och satte mig på en barstol som stod vid väggen någon meter bakom dm7dani som tjôtade lite med nån kille för att få upp statet lite. Då kom en söt liten pingla gående och hon såg förvirrad ut så jag slängde ur mig letar du efter nån? - Ja jag hittar inte mina vänner. Ytterligare några repliker under högtalaren så tröttnade jag och drog med henne till trapphuset, inte många dB tystare men något.

Det var kino på vägen dit och direkt i trapphuset, hon mer eller mindre kröp in i min famn när vi snackade ca 2minuter. Seddan drog vi igång och hånglade. Hon var rätt bra på att kyssas i mitt tycke, kommer mer till det senare. Efter ytterligare en liten stund frågade jag kommer dina vänner sakna dig? -jag vet ju inte ens var de är. -Ok bra då drar vi hem till mig. SHIT! Panik nu har jag dragit in dm7dani till stan för att öva med mig och jag closar före 22:30! Fan va rutten polare jag är! Paniken över att on var så ung steg hela vägen ner i garderoben, där fick jag ut min jacka men när jag vänder mig om såg jag att hon träffat sina vänner. HUA saved by the bell! Jag ville verkligen inte sätta på henne men var nästan tvungen ju... Jag hängde in jackan och smet, fick fatt i dm7dani igen.

Vi tog lite vatten och dm7danie öppnade ett sett om 3 riktigt söta tjejer. Jag vingade in efter en stund och snacket gick lite, fick upp dem på benen eftersom de hade höga klackar och snackade om deras skor och längd. Beröring direkt, jag tror jag kladdade lite på alla tre men det var de två på flanken som fick mest. Dm7dani körde på ena flanken och jag på den andra, nybörjarmisstag inser jag nu att jag skulle gått in emellan för att ta mer plats, men men. Det lede ingen vart och vi tackade för oss och drog vidare.

Det var väll något sett till här och var som öppnades, attraktion i ett men kändes inte aktuellt. Så vi gick och dansade. Då dök mitt första sett upp. Jag hälsade och försökte presentera dm7dani men det blev inte så mycket mer. Vi roade oss på dansgolvet och hade kul som f*n. Blev något sett till sedan var dm7dani tvungen att sticka med bussen, någon minut efter midnatt. Jag bestämde mig för att stanna, det är min sista natt i stan på ett tag så jag provar.

Spanade in ett 2 sett men kom inte till skott. Stälde mig i baren och sög i mig ölen, då får jag se att jag råkat ställa mig bredvitd mitt första sett men nu var det mixat och 3-4 killar. Jag sa bara tjenare till brudanra och tåv av dem var bar ahej där är du igen, sedan var de uppe i sitt medan den tredje stod lite utanför och dansade.
-Får du inte med dig någon att dansa med? erathz
-Nä. S
-Kom då. erathz och jag öfrde henne till dansgolvet.

Vi dansade i kanske 5-10 minuter men det var heta blickar så jag var säker på attraktion. Bombsäker så jag drog henne till mig, hon var förstås lite avvisande men jag kysste henne och fick genast gensvar, hennes tunga långt ner i halsen på mig! Andra gången i sommar någon försöker smaka på min middag, va fan kväv mig inte! Men men jag körde på och hångel-dans i någon minut till sedan blev det en vrå bredvid dansgolvet.. Där hånglade vi till de stängde. Jag stal hennes telefon ur fickan och slog mitt nr ;) fick lite hjälp med att hitta rätt app för att ringa, fan va komplicerade telefoner! Så det var nr byte :D Henne ville jag ha med hem och gjorde tre små försök men hon vågade/ville inte. Jag glömde helt bort repliken jag hade bestämt mig för att prova "Jag ska ha sex ikväll, vill du vara med?" hade troligen inte hjälpt men det hade varit kul att ha sagt det.

God natt
erathz
Användarvisningsbild
erathz
Premium

Re: Sticky fingers 30/7-10

Inläggav Oz 03 aug 2010, 00:14

Kul att läsa att det går bra för dig gubben! Va menar du med "gjorde tre små försök men hon vågade/ville inte." ?
We are the all-singing, all-dancing crap of this world.
Användarvisningsbild
Oz
SDS INSTRUKTÖR

Inläggav erathz 03 aug 2010, 01:06

Jag testade med att fråga "skulle dina vänner sakna dig?" för mesigt helt enkelt, dum replik i det sammanhanget nu när jag tänker efter. Om jag varit mer resolut redan då som i nästa försök "Nä nu är det dax" och hon fört iväg henne så kanske det funkat, men då drog mig tillbaka och fortsatte munknulla mig :roll: i alla fall kändes det så. Sista gången var nått i stil med att "fan va skönt du rör dig, jag vill ha dig hos mig inatt" då kom svaret lite surt "det kommer inte att ske". Jag fortsatte bara att hångla med henne för att härda mig mot min fixering.

Jag gör rätt stora framsteg på kort tid, tycker jag själv, men det är klart att jag har bra förutsättningar med Bootcampet i grunden. Lite som att för en gångs skull läsa instruktionsboken innan man startar en ny apparat.

Jag har även analyserat mig själv så jag vet var jag har de största bristerna. Kommer nog att lägga focus på dem i framtida Field reports så att jag fortsätter utvecklas.
Användarvisningsbild
erathz
Premium

Inläggav erathz 17 aug 2010, 09:59

:x Tjejen som jag avslutade kvällen med här över blev min vän på FB igår. FAN jag ska börja ta legg på de jag hånglar med. Hon sa att hon var 22 men hon har fyllt 19 i år :o :x En jävla tur att hon inte hängde med hem! Gubbsjukan få ha några gränser, ELLER? :roll: :twisted:
Användarvisningsbild
erathz
Premium

Inläggav Logos 18 aug 2010, 00:39

Haha, jag har också funderat över det där på sistone. Träffade en tjej nyligen, gillade henne, låg med henne, sen erkände hon att hon var 16 år. Attraktionen var ju ömsesidig, men är det verkligen OK? Vilka gränser ska man sätta åt sig själv?
Användarvisningsbild
Logos
Premium

Återgå till Field Reports