Jag och dm7dani träffades utanför Port du solen i häll regn. När vi skulle in så ville de ha 150 spänn och vi såg inte en käft där inne. Kort diskussion och vi drog till Sticky fingers istället. Där var det lagom mycket folk och mycket brudar
Det var kino på vägen dit och direkt i trapphuset, hon mer eller mindre kröp in i min famn när vi snackade ca 2minuter. Seddan drog vi igång och hånglade. Hon var rätt bra på att kyssas i mitt tycke, kommer mer till det senare. Efter ytterligare en liten stund frågade jag kommer dina vänner sakna dig? -jag vet ju inte ens var de är. -Ok bra då drar vi hem till mig. SHIT! Panik nu har jag dragit in dm7dani till stan för att öva med mig och jag closar före 22:30! Fan va rutten polare jag är! Paniken över att on var så ung steg hela vägen ner i garderoben, där fick jag ut min jacka men när jag vänder mig om såg jag att hon träffat sina vänner. HUA saved by the bell! Jag ville verkligen inte sätta på henne men var nästan tvungen ju... Jag hängde in jackan och smet, fick fatt i dm7dani igen.
Vi tog lite vatten och dm7danie öppnade ett sett om 3 riktigt söta tjejer. Jag vingade in efter en stund och snacket gick lite, fick upp dem på benen eftersom de hade höga klackar och snackade om deras skor och längd. Beröring direkt, jag tror jag kladdade lite på alla tre men det var de två på flanken som fick mest. Dm7dani körde på ena flanken och jag på den andra, nybörjarmisstag inser jag nu att jag skulle gått in emellan för att ta mer plats, men men. Det lede ingen vart och vi tackade för oss och drog vidare.
Det var väll något sett till här och var som öppnades, attraktion i ett men kändes inte aktuellt. Så vi gick och dansade. Då dök mitt första sett upp. Jag hälsade och försökte presentera dm7dani men det blev inte så mycket mer. Vi roade oss på dansgolvet och hade kul som f*n. Blev något sett till sedan var dm7dani tvungen att sticka med bussen, någon minut efter midnatt. Jag bestämde mig för att stanna, det är min sista natt i stan på ett tag så jag provar.
Spanade in ett 2 sett men kom inte till skott. Stälde mig i baren och sög i mig ölen, då får jag se att jag råkat ställa mig bredvitd mitt första sett men nu var det mixat och 3-4 killar. Jag sa bara tjenare till brudanra och tåv av dem var bar ahej där är du igen, sedan var de uppe i sitt medan den tredje stod lite utanför och dansade.
-Får du inte med dig någon att dansa med? erathz
-Nä. S
-Kom då. erathz och jag öfrde henne till dansgolvet.
Vi dansade i kanske 5-10 minuter men det var heta blickar så jag var säker på attraktion. Bombsäker så jag drog henne till mig, hon var förstås lite avvisande men jag kysste henne och fick genast gensvar, hennes tunga långt ner i halsen på mig! Andra gången i sommar någon försöker smaka på min middag, va fan kväv mig inte! Men men jag körde på och hångel-dans i någon minut till sedan blev det en vrå bredvid dansgolvet.. Där hånglade vi till de stängde. Jag stal hennes telefon ur fickan och slog mitt nr
God natt
erathz